Business

Site-uri de parfumuri care inspira prin prezenta lor in mediul online

Lumea parfumurilor este una vasta. Exista numeroase marci foarte cunoscute si respectate pe aceasta piata. Insa, acestora chiar le pasa de maniera in care se prezinta in fata utilizatorilor virtuali? Nu este un secret faptul ca o afacere de succes in zilele noastre este conectata la internet, insa cum ar trebui sa fie construit un site de parfumuri pentru a avea succes si pentru a deveni competitiv? Sa invatam de la cele mai importante branduri din industrie.

In aceasta prezentare veti vedea 5 exemple de site-uri cu parfumuri, iar pentru fiecare vom exemplifica maniera in care se remarca in multime, dar si tehnicile de web design pe care le folosesc. Speram ca veti gasi cateva exemple inspirationale, care va vor ajuta cu proiectele viitoare.

Bvlgari

Site-ul Bvlgari foloseste o fotografie mare ca element de design principal. Modelul tine in mana parfumul Bvlgari si astfel evidentiaza produsul, atragand atentia utilizatorului. De asemenea, puteti vedea meniuri cu format drop down, foarte utile, dispuse pe partea stanga. Acest tip de meniu ajuta utilizatorul sa gaseasca mai repede ceea ce cauta.

Calvin Klein

Pornind de la principiul less is more, site-ul brandului Calvin Klein se transforma intr-un exemplu de minimalist absolut in designul web. Contextul alb pur, fonturile curate si meniul drop – down modern, cu previzualizari ale produsului, creeaza un aspect elegant si confortabil in legatura cu marca.

Chanel

Chanel utilizeaza culoarea negru drept culoare principala a site-ului. Astfel, designul este complet intunecat, cu un portret masculin evidentiat, insotit de unul dintre parfumurile emblematice ale casei fratuzesti – noul elixir acvatic – lemnos Bleu de Chanel. Negrul este asociat cu putere, eleganta, formalitate si mister, iar din aceasta cauza designerii casei Chanel au fost atrasi de aceasta culoare.

Hugo Boss

Site-ul Hugo Boss se remarca prin metoda ingenioasa de navigare. Argintiul este abordat ca si nuanta de fundal, prezenta acestui ton neutru punand in valoare casutele albe in care sunt pozitionate parfumurile. Acelasi stil este abordat pe toate paginile principale ale site-ului web. Efectul de blitz creeaza o anumita fascinatie pentru utilizator in momentul in care acesta vizualizeaza produsele.

Lacoste

Modelele glamour au fost amestecate cu imaginile parfumurilor intr-un fundal sub forma de colaj. Prin intermediul meniului de navigare cu structura moderna, care se gaseste pe marginea site-ului, acesta devine un exemplar de magazin online impresionant si cosmopolit.

Care este preferatul vostru?

Join The Discussion