Postari recente

Cinci produse alimentare care va mentin calm si relaxat

Mentinerea echilibrului in mijlocul programelor frenetice de cadere poate fi o adevarata provocare. De la oboseala la anxietate, somn sarac la alimentatie proasta, de multe ori corpurile noastre sufera cel mai mult. Daca va rataciti in nebunia cererilor vietii, aceasta perioada a anului va trece, nu va temeti. Alimentele pe care le consumati pot juca un rol integral, mentinand stresul scazut si spiritele ridicate. Prin incorporarea acestor cinci alimente in rutina zilnica a mancarii, va veti sprijini stresul si va veti ajuta organismul sa pastreze calmul.

Avocado

Avocado este plin de potasiu, un mineral important cunoscut pentru capacitatea sa de a scade tensiunea arteriala.Incercati sa imprastiati niste avocado cu adevarat copt pe o felie de paine prajita cu cereale integrale dimineata pentru un delicios si energizant mic dejun. Creati-va o pasta si folositi-o pentru sandvisuri, cartofi dulci sau in alte combinatii care va vor ajuta sa va mentineti echilibrul.

Ceai

Studiile au demonstrat ca o ceasca de ceai poate face cu adevarat minuni pentru sistemul nervos. Tipuri precum ceaiul de menta, al carui mentol actioneaza ca un relaxant natural si musetel, care este cunoscut pentru capacitatea sa de a ajuta la insomnie, poate fi un ajutor util in gestionarea stresului. Ghimbirul este un alt ceai care face minuni asupra digestiei slabe, adesea rezultatul unei prea mari anxietati. Cateva cani, inainte de culcare, pot ajuta la reducerea stresului si la cresterea odihnei de noapte.

Ciocolata neagra

Consumul de ciocolata neagra poate scadea hormonii de stres, potrivit cercetarilor. Ciocolata este, de asemenea, ambalata cu carbohidrati, sursa de energie a corpului care elibereaza substanta chimica care stimuleaza dispozitia, serotonina. Prea mult zahar poate provoca un accident in sistemul nervos, asa ca fiti atenti si pastrati portiunile la una pana la doua patrate pe zi.

Spanac

Alimentele verzi cu frunze, cum ar fi spanacul, sunt pline de vitamine esentiale, magneziu. Magneziul ajuta in orice, de la controlul zaharului din sange pana la functia nervului fata de metabolismul energetic. Este un nutrient vital in a ajuta corpul nostru sa ramana in forma de varf. Doar o ceasca de spanac are o cantitate de 157 miligrame de magneziu. Recomandarea pentru femei este de aproximativ 310 de miligrame. Bucurandu-va de o salata pentru pranz plina cu doua cesti de spanac, va veti intalni recomandarile zilnice si va veti ajuta corpul sa ramana calm si relaxat in acest proces.

Somon

Grasimile Omega -3 gasite in somon sunt atat sanatoase pentru inima, cat si ajutoare pentru mentinerea stabilitatii adrenalinei. Atunci cand adrenalina nu se aprinde pe tot parcursul zilei, organismul este capabil sa digere mai bine alimentele, sa metabolizeze calorii si sa echilibreze functia hormonala, mentinandu-va la fel de racoros ca un castravete si extrem de calm.

Join The Discussion