Postari recente

Faceti aceste 5 lucruri pentru o viata sanatoasa

Un corp sanatos hraneste o minte sanatoasa. Este un ciclu holistic si optimizarea starii de sanatate a unuia stimuleaza sanatatea celuilalt. Pentru multi, pierderea excesului de grasimi este o prioritate de top, dar acest lucru trebuie sa faca parte dintr-o rutina zilnica sanatoasa. Facand aceste cinci lucruri veti reusi sa dezvoltati un stil de viata mai sanatos pentru calatoria pe termen lung:

Cunoasteti caloriile.

Daca doriti sa va controlati greutatea, singura modalitate de a face acest lucru este intelegerea aportului caloric. Nu este ceva mai magic decat acest lucru care sa functioneze pe termen lung, dar daca nu credeti ca puteti face acest lucru, gresiti. Cu totii avem nevoie de putina reglare.

Contrar convingerilor populare, aveti mai multe optiuni ca un contor de calorii decat un dieter fad. Puteti manca orice, in mod moderat, atata timp cat ramaneti la aportul caloric recomandat. Femeile care vor sa piarda in greutate trebuie sa consume 1.200-1.500 de calorii pe zi, in timp ce barbatii pot consuma pana la 2.000 de calorii. De fapt, este destul de multa mancare daca stii cum sa o reglezi.

Puneti tehnologia pentru a lucra pentru dvs.

Utilizati smartphone-urile pentru totul si exista zeci de aplicatii gratuite, unde puteti urmari diferitele dvs. realizari in materie de fitness. Puteti chiar sa introduceti in prealabil alimentele si portiunile preferate pentru a va putea introduce rapid masa. Stiind exact unde stati inseamna ca puteti verifica cat de multe calorii are un aliment inainte de a-l consuma. Acest lucru va ofera timp pentru a decide daca merita consumati anumite portii.

Planificati o viata sanatoasa.

Planificati-va ziua in avans daca sunteti in vacanta sau cand are loc un eveniment special. Vrei sa ai o bucatica de tort de nunta in seara asta? Daca optati pentru consumul alimentelor cu continut scazut de calorii in timpul zilei, puteti face acest lucru fara vina. Cea mai buna parte este ca veti mai pierde sau veti reusi sa va mentineti greutatea.

Gestionati greutatea ca pe o prioritate.

Cea mai dificila parte a pierderii in greutate este cu adevarat sa decideti sa faceti acest lucru. Retineti ca este sanatos sa pierdeti una sau doua kilograme pe saptamana si este important sa va cantariti in mod regulat (sau sa faceti masuratori!) pentru a va mentine responsabilitatea. Cu toate acestea, daca urmati consumul dvs. caloric, vi se garanteaza ca va atingeti obiectivul.

Amintiti-va ca sanatatea este mai importanta decat estetica.

Transportarea excesului de grasime este periculos pentru sanatatea noastra fizica si psihica, dar este si obsesia fata de obiectivele ridicole stabilite de societate. De fapt, obsesia cu alimentatia curata este foarte probabil sa devina foarte curand un tip „nou” de tulburare de alimentatie. Un corp sanatos este despre echilibru, atingerea unei greutati sanatoase in moduri ne-daunatoare si amintirea faptului ca ne hranim mintea la fel cum ne hranim corpul.

In plus fata de pregatirea obisnuita de cardio, rezistenta si flexibilitate, ajutati mintea sa realizeze o mai buna sanatate prin deconectarea regulata. Iesiti la plimbare si programati ferestrele de timp in care va puteti relaxa pur si simplu. Unii oameni sunt atrasi de meditatie, altii prefera un efort artistic ca desenul, in timp ce altii gasesc o mare bucurie in a petrece timp de calitate cu cei dragi.

In lumea de astazi, am pus  „pierderea in greutate” pe un piedestal, si avand in vedere numarul tot mai mare de persoane care sunt obeze acest lucru nu este o surpriza. Cu toate acestea, retineti ca o greutate sanatoasa face parte dintr-un stil de viata de calitate. Trupul si mintea trebuie sa fie hranite corespunzator.

Join The Discussion