Postari recente

Ai grija de emotiile tale

Cercetarile arata ca  femeile au de doua ori mai multe sanse decat barbatii sa dezvolte boli emotionale, cum ar fi depresia si anxietatea. Acest lucru se datoreaza faptului ca, in plus fata de cerintele consecvente si stresul vietii, femeile se confrunta, de asemenea, cu evenimente de viata naturale, cum ar fi sarcina, ciclurile menstruale si menopauza care determina fluctuatiile involuntare a hormonilor lor. Hormonii instabili sau fluctuati pot duce la emotiile fluctuante. Previziunea emotiilor tale este un pas spre o viata plina de spiritualitate, fizica si emotionala.

Cat de sanatoase sunt emotiile tale? Tu stii? Emotiile sunt la fel de reale ca si bratele si picioarele si la fel de puternice ca inima si plamanii. La fel cum si corpul fizic are nevoie de atentie, emotiile dvs. au nevoie de ingrijire regulata. Ele au nevoie de protectie impotriva oboselii si au nevoie de verificari . Indiferent cat de ocupati sunteti sau ce se intampla in viata voastra aveti datoria de a va ingriji de o buna stare de sanatate emotionala pe care sa o puneti in partea de sus a listei de prioritati personale.

O abordare a cultivarii sanatatii emotionale bune dezvolta o dorinta de a identifica modul in care va simtiti si de ce va simtiti.

1. Identificati modul in care va simtiti si aveti suficienta indrazneala sa spuneti (chiar daca este vorba numai de dvs.), „Sunt fericit”, „Sunt suparat”, „Sunt trist”, „Sunt frustrat” ​​sau ” Sunt entuziasmat.” Etichetati modul in care va simtiti si nu va ignorati si nu va respingeti emotiile cu privire la nicio problema.

2. Analizati de ce va simtiti intr-un anume fel. Incercati sa va indepartati momentan de situatie si sa va puneti intrebari grele cum ar fi: emotiile dvs. sunt justificate, sunt inradacinate in realitate si adevar, sunt la fata locului sau sunt departe de baza? Aceasta reflectie poate dura ceva timp, dar este important pentru dvs. sa acordati timp pentru a masura validitatea motivului pentru care va simtiti intr-un anume fel.

3. Decideti cel mai bun mod de a raspunde emotiilor dvs. Raspunsul dvs. poate fi in afara: rugaciunea, vorbirea cu cineva, efectuarea unei actiuni, confruntarea cu o problema sau confruntarea cu o teama. Raspunsul dvs. poate fi in interior: sa vorbiti cu dvs., sa va linistiti sau sa va linistiti emotiile sau sa va relaxati. Emotiile dvs. au nevoie de acelasi nivel de atentie si de aceeasi urgenta pe care ati avea-o pentru o serie de dureri ale piciorului sau ale durerilor toracice. Meritati sa fiti intregi: din punct de vedere spiritual, fizic si emotional. Meritati sa depuneti eforturi pentru a face ca intregul lucru sa devina o realitate. Prin urmare, va provoc sa faceti o declaratie indrazneata acum ca emotiile dvs. conteaza si apoi faceti angajamentul de a identifica, de a masura si de a le raspunde in mod corespunzator.

Dezvoltati un stil de viata care sa se afle in acord cu emotiile dvs., nu numai cu modul in care va simtiti, dar si de ce va simtiti si apoi raspundeti corespunzator. Ingrijirea sanatatii emotionale  este o parte necesara a cultivarii unei vieti mai bune.

Join The Discussion