Postari recente

Cum sa faci din antrenamentele de dimineata o placere

Antrenamentele de dimineata reprezinta o modalitate excelenta de a va stimula metabolismul pentru intreaga zi. Intalnirile, termenele si alte modificari ale programelor de ultima ora pot face dificila mentinerea angajamentului de antrenament de la sfarsitul zilei. O provocare, dar si o solutie evidenta este antrenamentul de dimineata. Iata cateva sfaturi care va vor ajuta sa va mentineti entuziasmul si sa nu abandonati aceasta cursa.

Antrenamentele de dimineata sunt productive numai atunci cand esti bine odihnit. Lipsa somnului duce la scaderea energiei si la cresterea in greutate, iar incercarea sa te ridici din pat cand esti epuizat este aproape imposibila.

Incepeti prin a decide timpul de antrenament, apoi scadeti 7-8 ore de somn pentru a calcula timpul ideal de culcare. Apoi, du-te la culcare cu 15 minute mai devreme in fiecare noapte pana cand ajungeti la ora de culcare ideala.

Gasiti o strategie de a face exercitii care functioneaza pentru dvs.In cazul in care iti este greu sa te motivezi, un ghid de fitness sau chiar un antrenor personal sau un prieten de antrenament te pot ajuta sa ramai responsabil si motivat.

 

Dimineata poate fi destul de stresanta pentru unele persoane, asa ca, daca va numarati printre cei care au un program haotic si simt ca nu au timp de nimic, este timpul sa va organizati mai bien programul. Puteti incepe prin a stabili de seara echipamentul de lucru, dar si hainele pentru a pleca la birou. In felul acesta va veti trezi mai relaxati si veti economisi timp important.

Sa iti faci exercitiile dimineata ar putea fi destul de complicat la inceput, dar este important sa nu va descurajati si in timp veti vedea rezultatele. Inainte sa realizati, acest lucru o sa devina o rutina foarte placuta, care o sa va aduca numeroase beneficii.

Join The Discussion