AcasăTehnologieCare sunt cele mai importante funcţionalităţi Dynamics 365 pentru customer service

Care sunt cele mai importante funcţionalităţi Dynamics 365 pentru customer service

Dynamics 365 pentru departamentul de Customer Service este un program nou şi utilizat de un număr foarte mare de firme. Cu integrarea nativă a canalelor vocale activată de Azure Communication Services, toţi utilizatorii au acces imediat la informații, de la interacțiunile clienților până la clusterizarea tematică bazată pe AI, pentru a identifica rapid factorii care afectează satisfacția clientului.

Dynamics 365 pentru departamentul de Customer Service oferă acces facil la mai multe servicii prin AI

Cu ajutorul Dynamics 365 pentru departamentul de Customer Service pot fi rezolvate mai uşor problemele clienților folosind AI, încorporat în soluții de autoservire precum IVR conversațional și instrumente de productivitate a agenților în timp real, cum ar fi transcrierea apelurilor, analiza sentimentelor și recomandările articolelor pe baza unui set de informaţii.

Experienţe omnichannel reale

Fie că o conversație are loc pe un canal de mesagerie vocală sau digitală, experiența agentului rămâne constantă. Agenții primesc contextul complet al interacțiunilor anterioare ale clienților pe toate canalele, rezultând o experiența extrem de personalizată, cu rezultate foarte reuşite.

Astfel, se poate oferi valoare serviciului de customer care la fiecare punct de contact și poate fi personalizată fiecare interacțiune. Sunt anticipate mai bine nevoile clienților utilizând Dynamics 365 Customer Insights pentru o vizualizare la 360 de grade a profilului fiecărui client.

Agenţii pot interacţiona cu clienții pe canalul lor preferat – inclusiv voce, chat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat și LINE și multe altele – de pe un singur desktop.

Utilizarea instrumentelor specifice pentru productivitate

Poate fi optimizată performanța agentului și poate  fi îmbunătățită implicarea clienților, analizând operațiunile și interacțiunile. Analiza încorporată urmărește reacţiile clientului în timp real, ceea ce permite agentului să abordeze corect fiecare client.

Agentul de customer care poate comuta cu ușurință între cazuri sau sarcini deschise. Aplicaţia oferă  agenților opțiunea de a lucra la mai multe cazuri deschise fără a pierde contextul celorlalte conversaţii.

Pot fi direcţionate inteligent cazurile după subiect sau canal. Sistemul alocă automat cazurile agentului disponibil pentru a le rezolva, reducând timpul până la soluționarea problemelor.

Agenţii pot acţiona pe baza feedback-ului clienților, trimis prin sondaje după fiecare contact cu serviciul de customer care. Pot fi, astfel, combinate datele clienților cu datele de sondaj din Dynamics 365 Customer Voice, incluse în Serviciul clienți.

Sistemul ajută agenții să obțină răspunsuri mai repede. Sugestiile bazate pe AI citesc indicii de context în timp real pentru a recomanda articole sau cazuri similare, la care agenţii pot face referire pentru a rezolva problemele clienților mai rapid.

Pot fi utilizate rapoartele statistice pentru a identifica tendințele cheie și oportunitățile de automatizare pe subiecte de caz, canale de implicare, gestionarea cunoștințelor și factori de satisfacție a clienților pentru a îmbunătăți furnizarea asistenței prin serviciul de customer care.

Toate aceste facilităţi ajută foarte mult serviciul de relaţii cu clienţii, iar conform statisticilor un serviciu de customer care foarte bun vine cu implicaţii reale în ceea ce priveşte rezultatele pozitive ale companiei în general. Un client abordat corect, la momentul potrivit, este cu siguranţă un client care va alege să apeleze din nou la serviciile companiei ori de câte ori are ocazia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recomandari